Dostawa

1. Wszystkie towary zamówione w AutoWarto.pl są dostarczane konsumentom za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD na terytorium RP. 
2. Koszt transportu jest ustandaryzowany dla większości wysyłek i podany najpóźniej w chwili składania zamówienia, jeśli z różnych powodów – np. wielkości zamówienia, które powoduje konieczność wysłania kilku paczek, lub promocji która przenosi opłatę za transport na AutoWarto.pl – opłata ta jest inna, odpowiednia informacja pojawi się w chwili składania zamówienia i umożliwi pojęcie decyzji o ewentualnej rezygnacji z zakupów.
3. Czas realizacji zamówienia zależy od zamówionych towarów. Standardowo są to trzy dni robocze. Znaczy to iż zamówienie złożone w poniedziałek dostarczymy najpóźniej w środę. Jeśli w skład zamówienia wchodzą towary czasowo niedostępne lub dostępne jedynie na zamówienie, informacja o czasie dostawy pojawi się w chwili składania zamówienia i umożliwi pojęcie decyzji o ewentualnej rezygnacji z zakupów.
4. Konsument ma pełną informację co dzieje się z jego przesyłką. Tuż po złożeniu zamówienia informujemy Konsumenta e-mailem o przyjęciu zamówienia, gdy przesyłka zostaje wydana kurierowi kolejny e-mail informuje o tym, przesłana wiadomość zawiera nr przesyłki który umożliwia sprawdzenie na stronie DPD gdzie aktualnie znajduje się przesyłka oraz telefoniczne umówienie się z kurierem na odbiór przesyłki. 
5. Doręczenia kurierskie realizowane są w godzinach 9.00-17.00. Jeśli potrzebne są dokładniejsze informacje dotyczące czasu i miejsca doręczenia przesyłki można je uzyskać we właściwym terytorialnie oddziale DPD na podstawie nr listu przewozowego w dniu dostawy.
6. Oczekując przesyłki za pobraniem przygotuj odliczoną kwotę w gotówce. Niestety kurier nie jest kasjerem i może nie dysponować resztą, nie możliwa jest również płatność kartą u kuriera. Kurier może odmówić wydania przesyłki jeśli nie otrzyma odliczonej kwoty pobrania.
7. Przyjmując przesyłkę sprawdź jej zawartość. Jeśli zawartość przesyłki zgadza się z załączoną FV/paragonem, ale nie zgadza się z zamówieniem zgłoś ten fakt niezwłocznie na naszej infolinii 0048 34 347 00 49, jeśli zawartość przesyłki i załączona FV nie zgadzają się, spisz protokół w obecności kuriera i poproś o jego potwierdzenie podpisem z datą, znacznie ułatwi to dochodzenie swoich praw w procesie reklamacji. Brak takiego protokołu nie uniemożliwia złożenia reklamacji. Niezgodności zgłoś niezwłocznie na naszej infolinii 0048 34 347 00 49.
8. Przyjmując uszkodzoną w czasie transportu przesyłkę spisz w obecności kuriera odpowiedni protokół i poproś go o potwierdzenie protokołu podpisem z datą, znacznie ułatwi to dochodzenie swoich praw w procesie reklamacji. Brak takiego protokołu nie uniemożliwia złożenia reklamacji. Uszkodzenie  zgłoś niezwłocznie na naszej infolinii 0048 34 347 00 49. Możesz odmówić przyjęcia przesyłki uszkodzonej w czasie transportu, powiadom o tym fakcie AutoWarto.pl za pośrednictwem naszej infolinii 0048 34 347 00 49, a uruchomimy odpowiednie procedury.
9. Prosimy o wyrozumiałość dla pracowników DPD nie wszystkie prośby naszych konsumentów są możliwe do realizacji z przyczyn logistyczno organizacyjnych. Duża odległość, wyjątkowe warunki atmosferyczne lub inne sytuacje nadzwyczajne mogą spowodować przesunięcie odbioru na inny rozsądny termin.
10. W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z naszą infolinią 0048 34 347 00 49. Podmiotem właściwym dla składania reklamacji dotyczących transportu i dostawy jest AutoWarto.pl
11. Niniejszy regulamin nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową oraz innych praw konsumenckich.
12. Bardzo prosimy o stosowanie podanych instrukcji pozwoli to uniknąć niepotrzebnych kosztów oraz przyśpieszy realizację zamówienia.